beste forum beheerder(s)
ik had nog een vraag over mijn 2 guttjes! daarom dat ik eerst het forum wou afzoeken om te kijke of mijn vraag al gesteld was in het verleden. om zo dubbele topic's te vermeiden. nu is mij opgevallen dat eens je op slangen geklikt hebt alles door elkaar staat. het overzicht is helemaal verdwenen! ik dacht nu zou het mogelijk zijn om ook hier de topic's die samen horen onder te verdelen in apparte groepen om op deze manier een beter overzicht te verkrijgen!
enkele voorbeelden: nieuwe aanwinsten; vragen voor beginners; terraria's; kweken; mischien een appart onderdeel voor veel voorkomende slangen ik denk dan aan gutjes, pythons en boa's; ...
dit zijn allemaal onderwerpen die al voor komen in de elle lange lijst van topic's. op deze manier lijkt het me gemakkelijker om iets terug te vinden en gerichter te zoeken.
gewoon een vrijblijvend idee natuurlijk
toch bedankt voor de tijd te nemen om mijn voorstel te lezen
Mvg
Dennis
Page 1 of 1
Vereenvoudigen Van Het Zoeken tussen titels
Posted 14 January 2010 - 20:25
De onderverdeling is er vroeger wel geweest meen ik (medio '99 ofzo) maar dat is weer bij elkaar getrokken, want daar werd het NOG onoverzichtelijker van..
Al met al is het denk ik gewoon het beste een vraag te stellen en te kijken wat de reacties doen..
als er eerder zo'n vraag is geweest kun je wel een link verwachten van die of gene.. maar het forum zit dermate vol met topics en info dat waarschijnlijk alles al een keertje gevraagd is.
Dus schroom je niet en als je iets wil weten: gewoon vragen!
Al met al is het denk ik gewoon het beste een vraag te stellen en te kijken wat de reacties doen..
als er eerder zo'n vraag is geweest kun je wel een link verwachten van die of gene.. maar het forum zit dermate vol met topics en info dat waarschijnlijk alles al een keertje gevraagd is.
Posted 14 January 2010 - 22:48
Peter S, on 14 Jan 2010, 20:25, said:
De onderverdeling is er vroeger wel geweest meen ik (medio '99 ofzo) maar dat is weer bij elkaar getrokken, want daar werd het NOG onoverzichtelijker van..
oké jullie gasten zullen er wel ervaring mee hebben! en idd er zijn ook onoemelijk veel verschillende onderwerpen dat het mss moeilijk en nog minder overzichtelijk wordt!
toch bedankt voor je tijd om mijn suggestie te behandelen
mvg Dennis
Page 1 of 1

Sign In
Register
Help
Back to top
MultiQuote